duminică, 11 noiembrie 2007

O mica abatere de la regula ...

Nu imi place sa ma abat de la reguli, dar acum asta voi face. Din pacate cu toate ca nu imi place acest lucru trebuie sa o fac. In primul rand nu imi place sa vorbesc despre viata mea pe anumite portaluri sau alte chestii de genul asta, dar acum trebuie pentru ca eu m-am invatat ca atunci cand sunt foarte fericita sa impartasesc fericirea ea cu absolut oricine.
De ce sunt fericita. Pentru ca am pus capat unei mici nepaceri ale vietii mele.
Ironia sortii. Dupa ce am scris articolul "Diferenta dintre a crede si a avea" am constatat acest lucru in viata mea.
Aveam o "prietena" exact modelul din cael articol si bineinteles ca am pus capat acelei "prietenii". Ea a vrut scandal, dar nu a avut. Dupa am spus: prietenii stiu ce patesc daca ma vorbesc pe la spate. Ea a stiut, dar asta dovedeste inca odata ca nu era prietena. Nu m-a deranjat ca eu am fost mereu alaturi de ea de N ori si numarul evenimentelor beplacute din viata mea la care ea a fost alaturi de mine este = cu 0 taiat, ci faptul ca nu a recunoscutca asa a fost si ca ea s-a folosit de mine si a vrut doar sa fie sadica, dar nu i-a reusit. Pentru ca atunci cand faci orice pentru ca unei persoane sa ii mearga totul prost te numesti sadic.Mai multe nu spun, deoarece m-a cam luat somnul.
Imi cer scuze pentru abaterea de la reguli. Regula acestui blog fiind a spune tot ceea ce gandesc si multe teme interesante gen cum au fost" Discriminarea" , "Cum arata lumea ?" si alte articole de genul acesta, bazate pe psihologie. Motto-ul blogului fiind " Cui ii place sa citeasca, cui nu , la revedere"

Niciun comentariu: