vineri, 11 ianuarie 2008

Iubirea

Iubirea. Este greu sa dai o definite a ei. Iubirea are multe sensuri, insa le vei gasi numai daca vei cauta adnc in sufletul tau.
Am auzit multe despre iubire. Aici tine de cum o concepe fiecare. Mi-sa spus ca iubirea e ca o roata de masina si anume fara colturi - adica poti alerga in bratele cui vrei fara a avea remuscari, insa eu am o idee a mea care o au aproximativ 45 - 50% dintre oameni si anume " iubirea trebuie traita din plin, si fii fidel unei singure persoane si sa nu alergi in stanga si in dreapta fara remuscari. In iubire trebuie sa fii fidel unei persoane si sa traiesti fiecare clipa alaturi de acea persoana, insa a nu ii permite sa iti invadeze spatiul sufletesc si sa iti interzica anumite lucruri care tu obisnuiai sa le faci pana sa intalnesti acea persoana - sa iti interzica sa ai anumiti amici, conturi p nu stiu ce site-uri, etc.

Niciun comentariu: